Обмін товару і що робити якщо Ви отримали товар з браком або пересорт ???
Ситуації з пересортом або з браком виникають дуже рідко, проте мають місце бути.
Ваші дії якщо таке трапилося:
1. Протягом 2-х днів з моменту отримання звернутися до нас. Пізніше претензії не приймаються.
2. Сфотографувати товар в тому місці де є брак, можливо зробити і інші фото які попросив менеджер і вислати нам на пошту.
3. У разі позитивної відповіді вислати товар, за адресою, який Вам надасть наш менеджер.
Повернення не передбачено.
Обмін можливий в разі браку. Обмін браку проводиться на ту ж модель, того ж кольору і розміру. Обмінів на інші моделі немає.
Обмін товару відбувається на протязі 10 робочих днів з моменту отримання посилки з бракованим товаром.
Заміри до моделей в описі дані для орієнтиру і можуть варіювати. Відтінки в кольорі, принте (особливо квіткові принти) можуть змінюватися швейними фабриками без попередження, так само як і елементи декору (біжутерія, пояси, малюнок прошви і т.д)
За розмірами також є обмін, повідомлення приймаються протягом 10 днів. Обмін розміру проводиться за рахунок покупця. Відповідальність за підбір розміру за покупцем, ми можемо тільки порадити, за Вами залишається право вибору.
УВАГА!!! Акційні моделі обміну та поверненню не підлягають. Обмін можливий тільки в разі фабричного браку.